سوالات متداول

فهرست سوالات متداول

سوالات متداول

شما می‌توانید سفارش درخواستی خود را از طریق پست سفارشی یا پست پیشتاز در هر نقطه از کشور دریافت کنید. همچنین اگر در شهر فروشنده ساکن هستید لازم است گزینه پیک موتوری را انتخاب کرده تا در زمان کمتری سفارش به دستتان برسد. سوالات متداول

خیر. ارسال‌های ما فقط در سطح کشور انجام می‌شود. برای ارتباطات بین المللی به ایمیل پشتیبانی پیام دهید.

وقتی سفارش شما آماده شود، سفارش از طریق مسیر حمل و نقلی که انتخاب کرده‌اید برای شما ارسال می‌شود و فروشنده برای شما پیامی مبنی بر “سفارش ارسال شد” خواهد فرستاد. اگر پست سفارشی را انتخاب کرده باشید حدود یک هفته و در صورت انتخاب پست پیشتاز حدود 3 روز کاری زمان می‌برد تا سفارش بدستتان برسد. زمانی که محصول برای شما ارسال می‌گردد، مامورین اداره پست تا دو مرتبه به آدرس شما رجوع می‌کنند و در صورت عدم دریافت پاسخ از محل مورد نظر ، مرسوله به اداره پست مرکزی شهرتان ارجاع داده می‌شود و شما می‌توانید تا حد فاصل یک هفته با مراجعه به اداره پست آن‌را دریافت نمایید. در صورتی‌ که فروشنده دیرتر از زمانی که در قسمت حمل و نقل محصول قید شده، سفارش شما را ارسال کند می‌توانید گزارش تاخیر را به سامانه پشتیبانی پیامک یا ایمیل کنید تا پیگیری لازم انجام شود. سوالات متداول

کاسپین کالا فقط تحویل و سلامت کالاهایی را تضمین می‌کند که از طریق سایت کاسپین کالا خریداری شده و هزینه آن از درگاه پرداخت امن بهاچار واریز شود.

خرید آنلاین در کاسپين کالا فقط از طریق سامانه سراسری شاپرک انجام می‌شود و امنیت اطلاعات پرداخت توسط درگاه های پرداخت الکترونیک شده است. سوالات متداول

کافیست محصول موردنظر خود را انتخاب کنید و دکمه افزودن به سبد خرید را کلیک کنید. سپس به سبد خرید خود رفته و ادرس و اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. اگر از قبل در سایت ثبتنام کرده‌اید تنها لازم است با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید تا اطلاعات شما بازخوانی شود. سپس آدرسی که برای ارسال کالا مدنظر دارید وارد کرده، نوع حمل و نقل را انتخاب کرده و پرداخت را انجام می‌دهید. محصول طبق زمانبندی مشخص شده برای شما ارسال می‌شود. سوالات متداول

در ابتدای ایجاد سفارش خرید، نیاز به ایجاد حساب کاربری ندارید. اطلاعات حساب کاربری در انتهای خرید محصول از شما گرفته خواهد شد.

شما فقط تا قبل از پرداخت هزینه محصول می‌توانید سفارش خود را لغو کنید یا تغییر دهید. سوالات متداول

با مراجعه به پنل کاربری، قسمت سفارش‌ها می‌توانید سفارش خود را دنبال کرده و در صورت لزوم از منوی پیگیری سفارشات، پیگیری کنید.

بازگرداندن محصول در صورت مغایرت فاحش با اطلاعات بارگذاری شده محصول در سایت، تا 7 روز پس از تحویل کالا امکان پذیر است. لازم است قبل از عودت کالا با پشتیبانی سایت تماس حاصل کرده و علت بازگشت کالا را کاملا توضیح دهید. در صورت صحت اشکال، کالا با بدون صرف هیچ هزینه‌ای از جانب شما بازگردانده شده و مبلغ واریزی شما به حسابتان برخواهد گشت.

سوالات متداول